Blog Nieuws

De bureau's tegen elkaar - Sherpa Marketing

Geschreven door Admin | Jan 30, 2021 12:35:00 PM
Januari, 2022
Vanaf nu doen we de expedities samen
Nieuws

MarketingMeesters en Sherpa Marketing zetten de bureaus tegen elkaar. 

Letterlijk en figuurlijk.

We zijn al wat maanden samen onderweg maar vanaf 1 januari zijn wij, Martin de Jong en Oedo Brandsma, ‘officieel’ samen aan de slag gegaan.

Als Sherpa Marketing gaan we samen met ondernemers en marketeers expedities ondernemen om hun commerciële ambities om te zetten naar meer leads, klanten en omzet.

Oedo Brandsma en Martin de Jong

 

De inbound marketing fan

Martin de Jong is de grondlegger van Marketing Meesters. Inbound Marketing is de filosofie onder elk project. De ideale klant en wat hij of zij nodig heeft is bepalend voor de opzet van de commerciële strategie en acties.

Hij is goed in funnels en strategie en weet hoe belangrijk data en tools zijn. Als Hubspot partner heeft ie alles wat nodig is om jouw commerciële proces slim, makkelijk en succesvol te maken. De combinatie van strategie, tools en data helpt je om van een onbekende website-bezoeker een tevreden en rendabele klant te maken.

De dwarsdenker

Oedo Brandsma is al een jaar of vier met Sherpa bezig. Vanuit de gedachte je Klant Helpen Met Kopen heeft hij samen met andere Sherpa’s de commerciële machines van ondernemers naar een hoger niveau gebracht.

Als creatieveling, strateeg en dwarsdenker komt hij met de plannen, strategieën en nieuwe ideeën. Hoe we onze klanten op meerdere manieren zichtbaar kunnen maken en leads kunnen verleiden naar hun volgende stap.

Als je dat bij elkaar legt

Leg dat bij elkaar en je hebt een hele mooie hoeveelheid kennis, ervaring en enthousiasme om ondernemers en marketeers te helpen met hun commerciële ambities.

Kadootje

De afgelopen maanden hebben we al gemerkt hoe leuk en inspirerend het is om samen aan de slag te zijn. Om jou ook in die pret te laten delen hebben we een aardigheidje bedacht voor de 10 mensen die er als eerste bij zijn.

Je mag kiezen:

  • Expeditie plan
    Een plan voor een online campagne voor een doelgroep of product.

  • Je reisgenoten
    Wie is jouw ideale klant die heel blij is met jouw product of dienst? We helpen je om er één van A tot Z uit te werken.

  • Materiaal Check
    Een check van je commerciële aanpak – Wat moet je koesteren. Waar liggen je kansen. Laag hangend fruit is er altijd te vinden.

Belangrijke basiszaken voor de commerciële aanpak. We vinden het leuk om je hiermee op weg te helpen en wakkeren graag je enthousiasme aan om nog meer gas op je marketing en sales te geven.

Wees er snel bij! Een berichtje via het contactformulier is voldoende.